09.11.30

Tummen upp för...
IKEA! En affär som väcker inspiration, fantasi och kreativitet (och så har dom jättesköna sängar som man kan provligga och dessutom tänka på riktiga män i. Haha).

Tummen ner för...
Folk (killar...) som har problem med att ta ett nej. Säger man "NEJ, jag vill inte träffa dig, NEJ jag tycker inte du är snygg/söt/sexig, NEJ jag vill inte visa mig i cam och inte fan vill jag se dig heller" så känns budskapet ganska så självklart, men nej då, dessa pojkar har väldigt höga tankar om sig själva och enda sättet att bli av med dem är att blocka. Punkt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

farväl .

ta bort blocken så läser jag igen

2009-12-01 @ 13:50:12
Postat av: bjarnes busiga brudäääär

tobias du är inte blockad nu jööööö

2009-12-01 @ 14:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0